NOTES

SEBARANG TEMPAHAN SILA SMS:

atiqah (0147939261)

atau emailkan

atiqahkj@gmail.com

atau pm di facebook

Atiqah Homemade Dessert



terima kasih..

Thursday, March 31, 2011

kenapa mesti marah?

Assalamualaikum...


saya ada terima msg dri chatbox orang marah2 saya sebab belum umumkan pemenang GA.


maafkan saya, saya betul2 perlukan masa yang panjang untuk GA sy tu..


sekarang, saya final year student. saya terpaksa dahulukan yang penting dahulu. tutorial HB yg saya buat tu, cuma ambik masa beberapa minit. bukan seperti tengok peserta GA satu persatu, memerlukan beberapa jam.


saya sekarang sangat sibuk. cuma tinggal 2 minggu sebelum final. bila start study week, saya janji akan umumkan pemenang GA.


saya perlu buat research, perlu buat projek, perlu buat persediaan untuk presentation. belum lagi ditambah dengan test yang bertimbun dan assignment2 kecil yg lain. nenek saya sedang sakit. hujung minggu naik bas pulang ke kampung dari universiti untuk teman dia, jadi saya betul2 tak ada masa yang mencukupi..


saya bukan beralasan. saya cuma jelaskan. jika tak jelaskan, orang tak akan faham. tujuan utama saya buat GA, untuk kongsi keuntungan yang saya dapat selama ni. saya nak orang lain gembira, dan saya gembira. tapi bila ada yang marah-marah, dah tak tercapai tujuan utama saya tu..


kepada yang marah2 tu, chill k? :D


bye!


2 comments:

  1. Salam atiqah..maybe guest tue x memahami kesibukkan Atiqah kot!Insall,dgn penerangan Tiqah nie,guest itu akan lebih paham!sabar yer..take your time!!

    ReplyDelete
  2. nape lak nak bising2.. xleh pape pom bg yg xbersabar. dosa jek dapat.

    ReplyDelete