NOTES

SEBARANG TEMPAHAN SILA SMS:

atiqah (0147939261)

atau emailkan

atiqahkj@gmail.com

atau pm di facebook

Atiqah Homemade Dessert



terima kasih..

Saturday, January 29, 2011

Cara-cara untuk menempah.. :)

salam semuaaa.. :)
sekarang ni ramai yang tak faham cara yang betul nak tempah kan?
jom tqah cerita..hehe..




1. isi order dengan cara tekan tab cara tempah di atas. atau terus ke sini.

2. isi segala makluman yang diperlukan. saya akan email anda dalam masa 48 untuk confirmkan order. Jika anda tak membalas email saya dalam masa beberapa hari, saya akan sms anda. :)

3. jika terdapat sesuatu yang tak boleh dielakkan cthnya saya tak dapat nak buat coklat anda, saya akan sms anda terus.

4. anda membuat pembayaran. email atau sms saya reference number.

5. coklat akan sampai di rumah anda sebelum atau pada tarikh yang anda hendaki. InsyaAllah. :)



p/s: tqah ni student lagi. student degree kat uitm dungun. kalau anda sms dan tqah lambat bls, tqah ada dlm kelas lah tu..hehe..maaf ye kalau ada apa2 terkurang..kalau ada apa2 soalan, bolehlah sms tqah- 0147939261 atau email tqah ye atiqahkj@gmail.com

No comments:

Post a Comment