NOTES

SEBARANG TEMPAHAN SILA SMS:

atiqah (0147939261)

atau emailkan

atiqahkj@gmail.com

atau pm di facebook

Atiqah Homemade Dessert



terima kasih..

Monday, November 8, 2010

Maafkan saya

kepada semua customer, maafkan saya kalau anda ada apa2 yang tak puas hati dan sebagainya.
saya cuba sebaik mungkin untuk buat yang terbaik untuk anda.
insyaAllah :)


tentang penhantaran, selepas ni saya akan letakkan track no di sidebar sebelah kiri. selalunya pengeposan hanya ambik masa sehari. hari ni saya pos, esok dah sampai..kalau tak sampai, anda semua sila call skynet @ nationwide yang tqah guna ye..tanya diorg, sbb tqah tak tau dengan status barang tersebut.. :)

2 comments:

  1. nation wide ta bgus..kal0 bleh pkai yg len lah..hehe..

    ReplyDelete
  2. a.a pkai yg lain la.. pos laju ke hehe..
    just kidding...

    ReplyDelete